tigelaarsinletur.reismee.nl

Feestgroeten!

Beste mensen:

Kerstkaartjes sturen gaat niet lukken dit jaar maar we wensen iedereen vanuit Abejuela-Letur:

GEZELLIGE FEESTDAGEN EN EEN FANTASTISCH 2011!!!!

¡FELICES FIESTAS!

Lars: Gezellige en vooral warme (bij de kachel (wij in de zon)) kerst/feest dagen! En een spetterend 2011!

Jasper: Ik wens iedereen een gelukkig kerstfeest en een gezond 2011!

Laura: Wij zitten lekker in de zon, en jullie zitten in de sneeuw.(Anders kom lekker naar ons toe). En ik vergeet jullie nog een gelukkig kerstfeest en een gelukkeg 2011 te zeggen! We missen jullie allemaal!

Liefs van PeCeLaJaLa

jos en mieke

Hey lieve peter, cecile, lars, jasper en laura, voor jullie ook alle goeds voor 2011, wij komen niet langs , maar vliegen over.....het is inderdaad veel fijner om zon te voelen dan al die sneeuw, geeft veel problemen!!Vandaar dat wij de dagen ook tellen om ook de zon te voelen, jullie stoel is onderweg,zit in de container!!!Hartelijk dank daarvoor, we gaan er van genieten, be sure, heel veel iefs, jos en mieke

Rob

Jullie ook fijne feestdagen! Ik bel snel eens een keer, zodra ik skype heb geinstalleerd.

Riëtte van Wijk

Hallo allemaal,

Wij wensen jullie ook allemaal het beste voor 2011!

Groetjes van ons, uit een wit Schijndel:
Antoine, Riëtte, Bart en Bram

Andrè van Osch

Hey boetie & fam,

Wij wensen jullie een geweldig 2011

en welicht tot ziens de groeten uit Schijndel !

Rick Wasser

Lieve Ciciel, Peter, Lars, Jasper en Laura,

Wij hopen dat jullie een heel goede kerst hebben gehad. Wij inderdaad bij de kachel, en in de sneeuw. Jullie waarschijnlijk in de warme zon.

Hopelijk tot ergens in 2011!!

Besos y abrazos van Francis, Dirk, Bram en Rick

Ton en Hanneke

Ook voor jullie een gelukkig 2011!!
Dat het een heel goed jaar mag worden.

groetjes Hanneke

Els

Zijn jullie de kerstdagen goed doorgekomen?
Hier zijn we bijna ingesneeuwd en als je buiten kwam, begaf je je op glad ijs. Maar we waren in de (sneeuw-)wolken met een echte witte kerst!
Groetjes, Els, Menko, Jelmer en Jan natuurlijk!

Gabriëlle

Ook voor jullie de beste wensen. Voor wat betreft het weer heb ik weinig toe te voegen, behalve dan dat Thijs en Luc een Iglo gebouwd hebben en fors met tractor en slee in de weer zijn geweest.
(Wim zat eerste rang en is direct veranderd in een levende sneeuwpop).

Heel veel groetjes uit een fris Rooi,

Gabriëlle

Wil en Wilhelmi

Wij wensen jullie ook alle goeds voor 2011.

Groetjes van ons allemaal.

Wil en Wilhelmi
Dick en Nathalie
Iris en Koen
Lisa en Jelle

harry en jeanneke passier

Hallo allemaal, geluksvogels in de zon,

wij wensen jullie voor 2011 alle goeds in de vorm van geluk, goede gezondheid, welvaren en succesvolle onderneming. Jullie hebben in ieder geval in de gaten, dat je in dit leven één hele bijzondere kans krijgt, die je dan ook moet pakken. Wat dat betreft is 2010 ook al gelukkig geweest. Wij zeggen..... ga zo door, dat zijn wij hier ook hard van plan.

Ilse

Ook vanuit een koud en miezerig Utrecht een heeele fijne jaarwisseling gewenst!!

Kus!
Ils

Mieke en Toon van Boxtel

Hallo PeCeLaJaLa, bedankt voor jullie wensen.
Wij hopen dat wij in het nieuwe jaar net zoveel nieuwe en en enthousiaste berichten en foto's van jullie blijven ontvangen want dat is een teken dat het goed gaat met jullie.

Groetjes en fijne jaarwisseling.

Mieke en Toon.

Saskia

Dag Cecile, Peter, Lars, Jasper en Laura,

We hopen dat jullie genoten hebben van de kerstdagen. We wensen jullie een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2011.

Groetjes Harold, Saskia en Sem

Sven, Twan, Jens, Jarne, Ilke en Marja

Een goed en gezond 2011.

Carmen

Een heel mooi 2011.
Cecile, ik heb je ook een mail gestuurd over mijn jobshadowingplannen en mijn bezoek aan jullie.