tigelaarsinletur.reismee.nl

van Jasper

JASPER

Hallo, ik ben er weer. Het is een beetje warm weer aan het worden gelukkig.

We hebben eindelijk een poesje, 5 andere hebben het helaas niet overleefd :(. Maar de wereld gaat door. Met mij op schoolgaat het goed ik ken bijna alle vormen van de werkwoorden. Ik heb een heel goed rapport gekregen van de school en had geen één onvoldoende gelukkig. Eindelijk we gaan de 28 juni voor een week naar Nederland yes! Leuk om jullie te zien dus!

We hebben ook geskypt met mijn klas hier en die van Nederland. Het was heel leuk. We hebben in Spaans,Engels en Nederlands gepraat. We hebben heel veel vragen gesteld. Want iedereen hadden vraag bedacht en daarna moesten we dat vertellen aan de kinderen en de anderen moesten dan het antwoord geven. En we gaan met klassen in Nederland en Letur een soort dagboek maken en dan sturen we dat op.

Maar ik wil nog zeggen dat wij meedoen met een wedstrijd met groep 8 en wij (groep 7). We hebben twee filmpjes gemaakt. Welke filmpje het meeste bekeken is krijgt een prijs. Het is een soort reclame filmpje voor een chocolade melk. Maar ons filmpje is minder dan 1.000 honderd keer bekeken en die van groep 8 wel 1.198 keer bekeken! Dus kijk allemaal asjeblieft naar deze site. Dankjewel.

Hier is de site:http://www.batidospuleva.es/bp/competition/coreografias/choreography.jsp?idclase=185

GROETEN: JASPER

Reacties

Reacties

Rob

He Jasper, leuk filmpje hoor!

Opa Tigelaar en Oma Tante Roelie

Leuke klas dat jullie zo creatief bezig zijn. Gewelding je rapport heb je zeg, knap hoor!!! Wij zijn trots op je.

carla weber.

Jasper wat een leuk berichtje en ik de datum dat jullie in schijndel zijn opgeschreven. ik heb ook de foto,s weer bekeken. nu zijn wij wel een beetje jaloers op jullie want het is bewolkt en het waait behoorlijk,dus niet buiten zitten vandaag,maar wie weet wat we nog krijgen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!