tigelaarsinletur.reismee.nl

Van Lars

Van Lars

Beste mensen,

Bij het vak CKV (we noemen het maar even zo maar hier heet het tekenen/handvaardigheid) hebben we een opdracht gehad en de opdracht was een stripverhaal maken. Ik heb mijn stripverhaal gemaakt samen met mijn vriend Alejandro die bij mij in de klas zit. We hebben het stripverhaal in één dag gemaakt (foto's en uitwerking stripverhaal). Ons verhaal gaat over een moordenaar die in een grot leeft. Het speelt zich af op onze boerderij in Abejuela. Het is een actiethriller waarin mijn vader mysterieus verdwijnt en mijn broertje wordt vermoord. Uiteindelijk weet ik de moordenaar uit te schakelen. We hebben er een 8,5 voor gekregen op school. En onze leraar vond het het origineelste verhaal van de klas. Watch and enjoy (maar het is wel in het Spaans).

Ik heb ook nog een filmpje gemaakt van ons fiets uitstapje afgelopen Mei. Toen hebben we 3 dagen in de omgeving gefietst met de 3de en 4de klas van Socovos en Riópar. Het filmpje is al klaar maar moet nog wel geüpload worden. Het is nogal een groot bestand dus duurt het erg lang voordat het compleet geüpload is. Ik hoop dat het lukt.

Groetjes Lars ;)

Reacties

Reacties

Eric

Inderdaad een erg leuk verhaal.

Oma Tante Roelie en Opa Tigelaar

Wat een spannend stripverhaals Lars! Erg leuk hoor!

Edith

Leuk gedaan, Lars! Als ik zo dit verhaal zie, dan denk ik dat jij net zulke gezellige films kijkt als Paul ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!