tigelaarsinletur.reismee.nl

Feestgroeten uit Spanje

VANUIT LETUR VOOR IEDEREEN:

Veel plezier met kerstmis, en een leuk nieuwjaar.

Groeten laura!

Ik wens iedereen een gelukig kerstfeest en een gezond nieuwjaar met goede voornemens.

Groeten:Jasper

Een fijn en spetterend nieuwjaar bordevol nieuwe, leuke ervaringen en veel goede voornemens. Ook nog een fijn en gezellig kerstfeest toegewenst. ¡FELIZ NAVIDAD Y UN PRÓSPERO AÑO NUEVO :-)!

Groetjes/Saludos Lars Miguel Tigelaar

We wensen iedereen hele gezellige feestdagen toe en we hopen dat 2012 een fantastisch jaar wordt!

Peter en Cecile

PS:Volgende weekweer een verhaal van ons op deze weblog!

Gabrielle Creemers

Goedemorgen,

Ook namens de mannen B prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar gewenst vanuit het Brabantse land.
We zien uit naar jullie verhalen,

groetjes,

Gabriëlle

Klaas en Willy

Ook jullie allemaal nog goede feestdagen en een goed en gezond 2012.
Hartelijke groet uit Smilde

Carla en Jan Weber.

Hallo leuk weer een berichtje van jullie en een leuke foto, wat worden ze groot de kids.
Verder wensen wij jullie hele gezellige kerstdagen en een goed, gezond en gelukkig nieuwjaar

Thomas van Venrooij

Ook fijne feestdagen en een gelukkig 2012 voor jullie

Saskia van der Pas

Hele fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond nieuwjaar toegewenst!

joop en marijke

hoop dat jullie een gezellige kerstavond en een mooie kerstdag gehad hebben. wensen je een ge-wel-dig goed nieuw jaar, gezondheid voor allemaal en ook voor de koeien en heel veel lekkere biologische melk. liefs

Antoine, Riëtte, Bart en Bram

Hallo allemaal, wij wensen jullie het allerbeste voor 2012!

Els, (ook nms. Menko, Jelmer, Jan)

Ziezo... de kerstdagen zitten er ook voor jullie weer op.
Ongetwijfeld heel gezellig geweest!
Nu op naar het nieuwe jaar, hopelijk ook voor jullie allemaal een succesvol en fantastisch jaar.
geniet maar van de jaarwisseling! (weer met druifjes...en aftellen?) Groetjes en veel plezier!

Willy, Miranda, Eric, Joost & Karlijn

Hallo, wij willen jullie ook een gelukkig en gezond nieuwjaar toewensen. Veel geluk!.

Liefs van ons allen. xx

Ps we hebben een ander e-mail adres;

ericenmiranda@kpnmail.nl

Harry Verhagen

Ook jullie allen de allerbeste wensen voor 2012, gr. uit een kil, winderig en nat Schijndel. Harry Verhagen